Днями польський стартап Tylko залучив 22 мільйони євро інвестицій на розвиток і розповсюдження свого додатку у Європі. Своє рішення засновники вважають моделлю меблевого шопінгу майбутнього і дозволяють користувачам максимально підганяти шафки та полички під свої потреби.
Нова карантинна реальність доводить: практично будь-які покупки можна робити онлайн. В тому числі купувати меблі. І якщо зазвичай в інтернет-каталогах споживачі тільки вивчають асортимент і обирають з того, що є, то польський стартап Tylko вирішив перенести всі етапи цілковито в діджитал.
Свій застосунок компанія створила після п’яти років досвіду продажу меблів. Головна мета їхньої моделі бізнесу – давати змогу покупцю створювати максимально персоналізовані речі, а виробнику – виготовляти тільки те, що замовлено. Застосунок являє собою онлайн-конструктор, де споживач може обрати з кількох видів конструкцій – полиці, тумби, комоди, шафи – та налаштувати колір, ширину, висоту та глибину всього предмету меблів. Конструктор автоматично обиратиме кількість відділень і шухлядок, та їх розміри, виходячи із того, щоб уся конструкція була тривкою і надійною.
Перед замовленням предмети інтер’єру можна навіть «приміряти»: застосунком треба сканувати кімнату та за допомогою технологій доповненої реальності віртуально розмістити в ній майбутню шафу.
Виробничі потужності Tylko застосовуються виключно для виробництва меблів, які вже замовили споживачі. Компанія не має складської програми, не організує шоу-румів і не продає меблі гуртовим покупцям.
До замовника предмети меблів надсилають по всій території Європи в компактних пакуваннях. За словами авторів проекту, меблі можна легко зібрати самостійно без спеціального інструменту. На додаток до інструкцій, на всіх деталях наносять кольорові наклейки – мітки, які допоможуть правильно сполучати роз’єми. Більше того, в Tylko кажуть, що всі їхні меблі можна розбирати і збирати скільки завгодно разів, що дуже зручно в разі переїзду.
Якщо ж всі переваги не переконають споживача у безпечності онлайн-купівель меблів, засновники стартапу пропонують всім «100 днів на те щоб закохатися». Так виробник називає стоденну гарантію на повернення меблів, якщо раптом стане зрозуміло, що нові полички не «товаришують» з інтер’єром.
Джерело: eu-startups.com, tylko.com