Американська компанія Ipe Woods USA, яка є постачальником настилу та пиломатеріалів преміумкласу, оголосила про появу незвичайного консультанта – системи штучного інтелекту, спеціально розробленої для лісопромислової галузі.
Цифровий помічник, якому дали ім’я байбак Чак (Chuck), має розмовний інтерфейс, отже клієнти можуть з ним взаємодіяти, отримувати персональні рекомендації і точні розрахунки. Клієнти можуть отримати поради щодо основних інструментів, аксесуарів, затискачів і гвинтів для своїх проєктів, а також пояснення щодо найкращого вибору.
Використовуючи вдосконалені алгоритми та машинне навчання, система штучного інтелекту аналізує дані клієнтів, щоб надати їм індивідуальні рекомендації. Вона розроблена так, щоб бути зручною для користувача: клієнти можуть легко переміщатися по інтерфейсу та отримувати необхідну інформацію. Отже, клієнти можуть приймати обґрунтовані рішення, зменшуючи ймовірність дорогих помилок.
На думку компанії, Чак має багато переваг. Клієнти можуть заощадити час, отримавши швидкі і точні відповіді на свої запитання. Помічник також має доступ до всієї бази інформації компанії і може надавати необхідні відомості про продукти, доставку та обробку, а також допомогу в установці.
«Ми раді запустити нашу систему штучного інтелекту, яка надає нашим клієнтам персоналізовані рекомендації, миттєву підтримку та оптимізовану роботу над проєктом», – каже Стівен Россі, генеральний директор Ipe Woods USA.
Поява Чака в Ipe Woods USA не означає повну відмову від персоналу – якщо у клієнта виникнуть проблеми чи занепокоєння, йому запропонують поспілкуватися із менеджером з обслуговування клієнтів.
Джерело: globalwood.org