Аналітики США підводять підсумки року для меблевої індустрії. Експерт компанії Mann, Armistead & Epperson – Джеррі Епперсон розповів яким був рік роботи галузі під час пандемії і чого можна чекати у 2021 році.
1. Споживачі економлять більше
Статистика США показує, що споживачі економлять більше, ніж будь-коли з 1950-х років, ретельно планують витрати і покупки.
«Люди приходять у меблеві магазини з певною метою. Ніхто просто не дивиться навколо. Вони приходять через визначену потребу», – говорить експерт.
2. Електронна торгівля має вирішальне значення
Споживачі навчилися робити покупки в Інтернеті. «Вони можуть не купувати в Інтернеті, але вони вибирають в Інтернеті», – сказав Джеррі Епперсон. «Вони хочуть знати, що є в наявності, тому вам потрібен веб-сайт, на якому буде відображатися ваш асортимент». Веб-сайт, який демонструє покупцям лінійки і моделі меблів, яка є в продажу, – це не просто гарна ідея, це критично.
3. Не вимикайте рекламу
Не припиняйте рекламуватися. Ви показуєте рекламу для людей, які не були у вашому магазині або щойно переїхали у місто. Адже, 20% покупок меблів припадає на людей, які переїхали у нове житло.
Джерело: myhfa.org