Ритейлери та виробники США заявляють про бум продажів меблів для дому, свідчать дані опитування Furniture Insights консалтингової фірми Smith Leonard. Зокрема, у вересні нові замовлення виросли на 43% у порівнянні з вереснем 2019 року. Про збільшення замовлень повідомив 91% учасників опитування.
Це відбулося слідом за збільшенням замовлень на 51% в серпні, 39% в липні і 30% у червні в порівнянні з тими ж місяцями минулого року.
З початку року до теперішнього часу нові замовлення на 11% перевищили перші дев’ять місяців 2019 року, при цьому близько 56% учасників повідомили про збільшення замовлень у порівнянні із серпнем.
У той же час, у галузі збільшується кількість невиконаних замовлень, оскільки виробництва не встигають покривати потреби роздрібних мереж продажів. У числі основних труднощів виробники згадують проблеми з підбором робочого персоналу і неможливість швидко отримувати сировину через зупинки заводів як у США, так і за кордоном.
«Ми думали, що буде відкладений попит, але хто знав, що він триватиме так довго», – відзначили аналітики. «Але, як ми вже говорили раніше, ми вважаємо, що високий рівень продажів обумовлений тим, що споживачі більше живуть вдома, мають більше грошей, щоб витрачати і витрачають їх вдома».
«Схоже, якщо «друга хвиля» пандемії не зупинить все, бізнес повинен залишатися досить сильним у 2021 році», – продовжив він.
Основне завдання галузі зараз – доставити товари споживачам, оскільки терміни доставки іноді вдвічі перевищують обіцяні виробником.
Джерело: furnituretoday.com