вересень 2025
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
вересень 2025
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.

В Австрії збудували дерев’яно-бетонний міст

Австрійська компанія Hasslacher Norica Timber, яка спеціалізується на роботі з технологіями CLT, нещодавно реалізувала великий проект – будівництво дерев’яно-бетонного мосту на швидкісній магістралі S37. Робота над проєктом тривала спільно з будівельною компанією STRABAG. Одна з мостових конструкцій, що підлягає реконструкції на цій дорозі, була спроектована та виконана як дерев’яно-бетонний композитний міст.

Дерев’яно-бетонна конструкція поєднує в собі переваги обох матеріалів і використовується для будівництва прогонових будов, в яких бетон сприймає навантаження на стискання, а дерев’яні частини – навантаження на розтягування. У цьому випадку з’єднання на зсув було виконано за допомогою прямокутних виїмок і декількох гвинтів для захисту від підіймання.

Для з’єднання на зсув можна також використовувати гвинти, вклеєні сталеві елементи або вклеєні металовироби зі збірними залізобетонними елементами. У цій мостовій переправі верхня бетонна плита захищає від негоди деревину, що знаходиться під нею.

Міст містить загалом 82 м³ клеєної деревини. Вона вся оснащена низкою датчиків, які постійно відстежують і реєструють рівень вологості деревини та кліматичні умови. Дерев’яна конструкція складається з 15 окремих клеєних секцій довжиною 21 метр, товщиною 1000 міліметрів і шириною приблизно 3,9 метра.

Джерело: woodandpanel.com

ВСІ НОВИНИ