22-25 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
22-25 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

IKEA очікує відкриття своїх магазинів в Європі у травні

Ingka Group, власник магазинів IKEA, найбільшого у світі роздрібного торгівця меблями, очікує, що в травні зможе відновлювати роботу магазинів у Європі після закриття через пандемію COVID-19, що зменшила групові продажі на 60%, заявив її керівник. Більшість магазинів Ingka в Європі, що є основним ринком, та в Північній Америці закриті з березня, а в Азії майже всі магазини відкриті. Генеральний директор Ingka Єспер Бродін (Jesper Brodin) оцінює, що період закриття кожного магазину складатиме до восьми тижнів.

«Це період, який нам потрібно витримати й, так би мовити, пережити», – сказав він. «Падіння продажів за період, у якому ми зараз перебуваємо, становить близько 60%».

За його словами, продажі в Інтернеті під час кризи COVID-19 були вдвічі вищими, ніж рік тому, що пом’якшило загальне падіння обсягів надходжень, яке наразі становить близько половини надходжень групи.

«Деякі країни майже вдесятеро збільшили об’єми електронної комерції у порівнянні з часом до початку спалаху. Найбільше це стосується Данії, де продажі зараз відновились до рівнів, що спостерігалися до закриття магазинів».

Самоізоляція та інші заходи, в результаті яких багато людей залишаються вдома, сприяли загальному продажу офісних меблів, кошиків для білизни, кухонного та кулінарного обладнання, таких як горщики, каструлі та банки, розповідає Єспер Бродін. На внутрішньому ринку Швеції продажі цілих кухонь зростають.

Ingka планує збільшити запаси своїх товарів, пов’язаних з дітьми, очікуючи зростання попиту через сім-вісім місяців.
«Кризи минулих часів призвели до бейбі-буму», – сказав Бродін.

Голова компанії також додав, що попит на товари підвищився у нижньому ціновому сегменті IKEA. Очікуючи, що ця тенденція продовжиться, та враховуючи вплив пандемії на світову економіку, наступного року група знизить ціни на кілька товарів, а також працюватиме над зростанням цього асортименту.

«Тенденції схожі на те, що ми бачили після (фінансової кризи) 2008 року – що у людей менше грошей», – сказав він.
Враховуючи активізацію роботи в Інтернеті, Бродін також хоче прискорити розширення мережі Ingka в межах міст, відкриваючи салони та магазини, які будуть менші за гігантські позаміські магазини IKEA.

Бродін вважає, що на початок наступного фінансового року Ingka у вересні, продажі групи відновляться приблизно до 90% від рівня попереднього року, додаючи, що наступний рік для компанії буде без сумнівів, жорсткішим.

У Китаї, де Ingka знову відкрила всі крім одного магазини, у березні, продажі повернулися до рівня минулого року, сказав Бродін.

Джерело: www.reuters.com

ВСІ НОВИНИ