ВЕРЕСЕНЬ 2024
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ 2024
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.

Шведський бренд Malwa розробив дві електричні лісові машини

Шведський виробник лісової техніки Malwa цього року представив перші в світі електричний харвестер та електричну комбіновану машину. «Нова ера для лісів» – називають свої винаходи у компанії.

Електричний харвестер Malwa 980 компанія створила у відповідь на запити – її клієнти потребували більшої машини для рельєфів і лісів, складніших, ніж у Швеції. Для них була потрібна більша потужність і міцність.

Порівняно із попередніми моделями компанії, наприклад, Malwa 560H, модель 980 міцніша, має вагу 9,8 тонни проти 5,7 тонни. Ширина машини – 2,2 метра замість 1,95 метра і довжина 6,4 метра у порівнянні з 5,7 метра у машини 560H.

На Malwa 980 встановлена харвестерна головка LogMax 3000T, здатна працювати з деревами з максимальним діаметром 520 міліметрів. Він також оснащений паралельним краном Kesla 875, який може працювати на висоті до 7,6 метра.

Перші постачання машини очікуються у першій половині 2023 року.

Комбінована лісова машина – форвардер / харвестер – це поки що концепт, який компанія Malwa розробляла у партнерстві з науково-дослідним інститутом Швеції RI.SE. Це повністю електрична машина, яка може працювати дві години поспіль. Поки що тривалість справді не така велика. Проте виробник розраховує, що лісова машина вдосконалюватиметься разом із розвитком технологій виробництва батарей.

Гібридні лісові машини з’явилися на ринку кілька років тому, але Malwa Electric Combi – перша на 100% електрична. Її створили на базі моделі 560C Combi, яку широко застосовували у міських умовах, адже вона гнучка, маленька, зрізує дерева і складає їх на землю. Електрифікація машини зробить її іще більш популярною в містах, вважає виробник.

Дизельний двигун оригінальної 560C Combi замінили двома електричними. Один двигун використовують для руху, другий – для крана й харвестерної головки. Продуктивність електричної машини буде такою ж самою, як і у дизельної – і її гідравліки, і гусениць. Щоправда, поки що не зовсім зрозуміло, коли саме ця машина буде готовою до виходу на ринок.

Джерело: forestry.com

ВСІ НОВИНИ