ВЕРЕСЕНЬ 2024
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ 2024
КИЇВ, ВЦ АККО Інт.

Як купують меблі українці

Меблевий ринок в Україні існує у тісній зв’язці з ринком нерухомості – чим більше квартир продають, тим більше предметів інтер’єру купують.

У 2019 темпи зростання введення в експлуатацію житла склали 48%, при цьому близько 80% угод відбувалося в бюджетному сегменті. В результаті крива попиту на меблевому ринку також змістилася в економ сегмент.

Зазвичай покупець рідко одразу обставляє всю квартиру, воліючи купувати меблі частинами, що зазвичай сприяє гравцям, які працюють у сегменті мас-маркет.

В основному покупець орієнтується на практичні, застосовні в будь-якому інтер’єрі речі. Лідером в офлайн- і онлайн-продажах стають кухні з мінімалістичним фасадами під дуб. Великим попитом користувалися крісла темних кольорів, а також офісні стільці та крісла.

У 2019 році будівельний бум не тільки підвищив продажі предметів інтер’єру, а й призвів до появи нових категорій. Зокрема, йдеться про доступні для мас-маркету смарт-рішення – крім класичних шаф-ліжок з’явилися, наприклад, смарт-кухні.
Незважаючи на бажання заощадити, український покупець все таки вимогливий до дизайну. Стандартних рішень вже недостатньо – він шукає оригінальні варіанти виконання звичних елементів інтер’єру.

Ще однією яскравою тенденцією сьогодні є орієнтація більшої частини покупців на меблі українських виробників. Сьогодні в Україні налічується понад 8 тис. виробників меблів, які фактично можуть задовольнити попит в економ- і середньому цінових сегментах. Так, весь асортимент «центрів меблів» у таких категоріях, як корпусні та м’які меблі, спальні та кухні складає 98% українського виробництва. Частка імпорту становить лише близько 15%. Імпорт ми возимо лише з однієї причини – в Україні цього ніхто не робить. Зокрема, це такі групи товарів, як вішалки-стійки, металеві журнальні столики, скляні столи, розсувні столи з МДФ, пластикові стільці.

Варто відзначити і зростання частки онлайн-продажів. Найчастіше саме інтернет є першою точкою контакту з покупцем – він обирає онлайн, а потім приїжджає до торгового центру подивитися товар і здійснити покупку.

Джерело: nv.ua

ВСІ НОВИНИ